Budoucnost patří těm, kdo věří svým snům...
Feel More - cítit více...
Feel More- FM Group
Společnost na výrobu parfémů FM Group má již více než desetiletou historii. Filozofie firmy je zprostředkovat spotřebiteli, tedy Vám, známé značkové a moderní vůně v co nejlepší ceně a v původní kvalitě.
V září roku 2004 se firma FM Group přizpůsobila požadavkům spotřebitelů, změnila svoji strategii prodeje a přešla na síťový marketing. Tento způsob distribuce umožňuje podnikání každému zákazníkovi - spotřebiteli parfémů FM. Díky tomu se FM Group začala dynamicky mezinárodně rozvíjet a za čtyři roky se objevila ve více než 40ti zemích světa a setkala se s velkou spokojeností spotřebitelů. Výsledky firmy za uplynulé 4 roky už dokázaly, že s kvalitou výrobků jsou spotřebitelé spokojeni po celém světě!
KOSMETIKA FM GROUP CZECH vznikla v lednu 2007. Je to společnost, která je postavená na pevných základech a to především proto, že majitelé společnosti s firmou FM Group spolupracují právě zmíněné dva roky, to znamená od samého počátku distribuce parfémů FM Group v České republice. Vznik KOSMETIKA FM GROUP CZECH je součástí dynamického rozvoje a úspěchů FM Group po celém světě. Staňte se i Vy součástí této úspěšné sítě. Zúčastněte se i Vy rozvíjení jedné z nejúspěšnějších parfémových firem na světě a získejte podíl na trhu na celý život a samozřejmě i stabilní příjem.
Společnost KOSMETIKA FM GROUP CZECH se sídlem v Brně se zabývá především prodejem parfémů a parfémovaných vod pro dámy a pány. Naše nabídka představuje krásu a eleganci vůní značky FM.
Upozornění:
Pozor - pouze autorizovaní distributoři jsou oprávněni k distribuci a prodeji těchto produktů pod značkou FM Group.
r. 2006 – 10 zemí světa
r. 2007 – 30 zemí světa
r. 2008 – 40 zemí + 10 RF
r. 2009 – předpoklad 50 zemí + 20 RF (70 poboček)
r. 2005 – 40 produktů
r. 2006 – 180 produktů
r. 2007 – 250 produktů
r. 2008 – 300 produktů
zač. r. 2009 – 360 produktů
r. 2004 – rok založení firmy 2,64 mil. bodů
r. 2005 – 30 mil. bodů – nárůst 1034%
r. 2006 – 80 mil. bodů – nárůst 167%
r. 2007 – 112 mil. bodů –nárůst 40%
r. 2008 – 180 mil. bodů – nárůst 60%
(1 parfém = 29,3 bodů, přepočtem bodů x 7 zjistíte obrat v Kč)